miercuri, 11 aprilie 2012

Love .

Este ceva ce vreau sa impartasesc cu voi...sentimentul acela cand iubesti foarte tare o persoana si nu stii exact daca si ea te iubeste sau doar tine la tine .
Am ajuns sa simt asta , de cateva luni . Si o simt inca , cu ardoare , si nu regret nici un moment ca am ajuns sa ma indragostesc asa .. Este ca si cand ai ajuns la capatul curcubeului si cauti nebun comoara , dar ea defapt nu exista . Si esti dispus sa-ti dedici toata viata in cautarea acelei comori , pana cand , intr-o zi , ea va fi a ta. Mi-as fi dorit , ca sentimentul acesta pur si inocent , sa nu fie atat de dureros uneori.. Da , am avut momente , cand credeam ca as putea lasa toata lumea pentru el si totusi .. " Cand iubim , se dezlantuie in noi forta care ne trezeste cele mai adanci trairi si suntem uimiti ca suntem in stare de o astfel de iubire ." Mi-am dorit si inca imi doresc , chiar daca am gresit , sa aflu sentimentele care mi se impartasesc , sau cel putin mi se impartaseau ..
To ce pot spune acum e .. I miss you ! Sper ca intr-o zi , sa aflu intregul adevar !

3 comentarii:

  1. Nice, Nice. Inseamna ca iubesti mult persoana aia. Parerea mea personala ar fii sa o lasi balta daca asa se comporta cu tine. Find another one.
    Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de sfat , si incerc sa las balta dar uneori chiar nu se poate ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu draga mea, mai bine o minciuna care sa tina o viata, decat un adevar care sa o distruga

    RăspundețiȘtergere